konfirmering idag

Idag är det söndag, och melaine ska konfirmeras.
Idag har jag på mig en pastellgul klänning från Lager157,
som jag inte använt så ofta. Så nu får jag passa på att
använda den, till tights & ballerinaskor. Dessutom har jag
lagt på lite mascara och satt upp håret med klämmor.

Igår var det många som kom till rynningefesten, hade det
jättetrevligt. Lyckades till slut få tag på en grillplats i närheten
så satte oss där och började elda. Var där tills ca kl 23.30,
så drog jag och andré hem till mig. Outfiten från igår sätter jag
in här så fort jag hittar min digitalkamera. Så ni veeet. =D

Idag är det fint väder och jättevarmt ute.. ( fastän det sades på
tv att det skulle bli sämre?) Men har ingen ork att gå ut och sola ..
Isåfall får jag göra det på alnängsbadet, där man kan doppa sig!

Nä, nu ska jag ta och pallra mig iväg till köket. Så hejdå så länge ^^

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0