hej, alla nattmänniskor

jag är trött, och klockan är typ halv tolv nu. fast jag kommer
nog vara uppe ett bra tag till. hatar att det är söndag imorgon! (n)
imorgon ska det tvättas, sen får vi se om jag hittar på något
kul. tror nog inte det. blä.

sen jag skaffat p-stav har jag haft enorma humörsvängningar,
ena dagen vill jag inte prata med någon, bara stänga in mig själv,
andra dagen blir jag arg på alla, & tredje kan jag fnissa oavbrutet
och vara jätteglad. Jag hatar att det är så.

Dessutom har jag blivit mer fixerad vid mina naglar,
ser till så att
de är filade på ett snyggt sätt och hela det där paketet. och mitt hår,
i början gjorde jag hårinpackning & allt.. har till och med slutat använda
hårfönen & plattången. sen kan jag bli hysterisk om jag inte får som jag
vill. börjar nästan bli trött på mig själv.. fast snart är det sommarlov
och det ska bli så satans skönt att slippa tänka på skolan! Håller ni med? :)

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0