Gårdagens myspys

Igår kollade jag, älsklingen, henke, richard, melaine & regina på
Indiana Jones. Filmen var verkligen spännande! Någon annan som
såg på den? :) vad tyckte ni ?

Därefter kollade vi på ishockey VM Sverige mot Kanada, och olyckligtvis
vann Kanada med 5-4. Somnade vid 2 tiden igår, puhh.



Och nu håller jag på och fixar lite med min sida. Har ändrat bakgrundsfärgen
+ satt dit en ram runt om bloggen. Ser inte så dumt ut, eller hur? :o) 
Ska fixa en ny header, med bild på mig och lite mer beskrivning
eller något sånt.. min känns lite för tråkig.

Förstår inte hur ni alla andra kan lyckas få en sån snyyyggg
header
, förutom jag? Haha, nåja. man lär sig..

Uppdaterar mer senare, så bara o hålla utkik! ;)

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0