sol & fågelperspektiv

nu har man haft ett "prov" i rörelse&bild. tror det gick ganska bra.
eller ja.. två frågor kunde jag inte. men får hoppas att jag blir godkänd iallafall (a)

har uppdaterat väldigt dåligt denna vecka, men det är bara för att
jag har skola och mycket att göra efter det också. men slänger ju in
ett inlägg varje dag! :) 

Imorse när jag vaknade trodde jag att det var fredag, bara för att solen sken och att
det var en härlig morgon. *eh* Men sen började jag fundera.. " vänta nu lite.. det var ju
tisdag igår.. hmm.. då är det onsdag idag! ".. haha.. aja! ^^

Egentligen ska jag & min klass iväg till Stockholm imorgon. Ska gå på 
Naturhistoriska museet & gröna lund. Jag blev ju skitglad att få höra att vi ska iväg dit, 
men sen fick man veta att man skulle betala maten själv och så får man betala för 
ett åkband själv. Så vad är syftet med att följa med när man får lägga ner pengar på
allt själv? Vilka idioter.. 

alltså är jag ledig imorgon (a)

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0