skoproblem!

Det har jag på mig idag. Funderar på att börja använda dom vita klackskorna.
Vad tycker ni? ",




Har en massa olika skor, men är inte ens nöjd med någon utav dem.
De vita skorna (på bilden) är slitna & den ena klacken är sned, men det kan
man fixa. Sen har jag ett par svarta stövletter, superfina men börjar
bli hål i sulan, andra stövletter som är lite klumpiga, sen har jag andra skor
med låg klack, som jag alltid vrickar foten med. och så de bruna
"cowboyskorna" som jag använder dagligen. Hmmm ..

får snart ta o skaffa mig nya skor.. eller det är väl ändå snart dags o
börja använda ballerinaskorna? *funderar*


/emy

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Sv: Tack sötnos, det är från HM. Ett gammalt, men vad jag vet så säljer de det i affären på nytt nu. Skynda fynda :)

2008-05-22 @ 14:26:42
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack detsamma! :)

2008-05-22 @ 14:39:16
URL: http://tozabiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0