irriterande

blir bara sååå irriterad! först började allt med att andré
inte ringer mig på 4-5 timmar, sen kommer en annan kille
o kräver att vi ska köra o köpa ut öl till han & lämna drickan
hos honom utan att vi får betalt för det
! och sen ljuger
han om att han inte vet vart ica ligger (som han gått förbi
hundra gånger) för att han inte ville och hämta hans dricka
 .. snacka om dåligt lokalsinne.

puuhh.. nu fick jag ur mig ilskan,
eller nä, är fortfarande lite
sur på bägge två .. *andas*

Men iallafall. Mina "dagens planer" blev inte av, men har iaf
gått på H&M o så.. sen har man varit o kollat lite på
Myrorna (begagnade kläder/saker) i hopp om att jag skulle hitta
en snygg småsliten jeansjacka men det gjorde jag inte. =(
Hittade däremot gamla kläder som jag skänkt dit, haha! ^^
de säljer ett supersött linne för 35 kronor , som har varit min. Crazy!

Senare ikväll ska jag, andré och hans kompis ut o köra en sväng.
Se om det händer något. Vad ska ni sötnosar göra ikväll då? :)

/emy

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Hej:) Du frågade vart jag köpt mitt linne, de kommer från Gina Tricot :) TaCK :)Ha en bra dag! :)

2008-05-24 @ 09:15:26
URL: http://emmasternrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0