hoho i bollen

det blev inget med o gå ut, så sitter här istället.
andré har stuckit & jag har inte fått någon puss :(

whatever. sovdags snart men känner på mig att
jag kommer få vända o vrida på mig ett bra tag.. känner
mig rätt så pigg efter allt coladrickande! *ops*
imorgon är det Ä-N-T-L-I-G-E-N fredag & då kan jag
pusta ut! :)

vet inte vad jag ska hitta på för skoj imorgon. kanske blir
o åka ut med andré på streetrace (om det nu blir något)..

ja.. men nej, jag går inte o lägger mig än! så är det någon
som vill hålla mig sällskap? :D

/emy

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

haha ja, hörde att dom skulle klippa av några slangar så man inte kunde tanka överhuvudtaget.

2008-05-22 @ 22:25:09
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0