HISS ELLER DISS?

Gör en liten lista här nu för att se vad jag kommer på, har inte
gjort det på evigheter! ^^ Så nu ska jag skriva om allt mellan himmel & jord.
Det är vad jag hissar & dissar! =)

Emy hissar;

1. Att det snart är sommarlov, så man bara kan slappna av & inte
tänka på skolan. Bara umgås, softa, bada, sola, käka glass o
en massa såna trevliga saker! ^^
Dessutom hinner man sova ut... härligt härligt!

2. Vänner som är ärliga, nuförtiden har jag märkt att det inte
finns så många kvar som jag kan lita på, så det uppskattas
alltid när någon kommer fram och säger rak på sak vad
hon/han tycker. Tummen upp för ärliga människor!

3. Hawaii med vitlökssås, ni anar inte hur gott det är!
Tycker man inte om Hawaii så går man till " Pizza Light " på vasastan.
Men att äta pizza för ofta är ett minus, men lite då & då skadar aldrig! ;)

4. Gymnasietiden, har bara gått på gymnasiet i ett år nu, men har fått en stor
erfarenhet av vad "eget ansvar" innebär. Det är mest eget arbete,
komma ikapp, bli klar i god tid osv. Börjar faktiskt undra om
gymnasieskolor inte ska vara mer "strikt" än grundskolor?
Känns helt tvärtom, så därför älskar jag gymnasiet!

Emy dissar;

1. Människor med attitydproblem, kan inte peka ut exakt vem som har det men
personen vet nog det själv. Hatar att bli ifrågasatt på ett negativt sätt och att
få dålig respekt när man försöker vara trevlig & social. Denna attityd kommer
man inte långt med, så lägg ner!

2. Fjortisar som blänger på en utan någon anledning som helst.
Varför? Varför varför? Har dessutom hört från olika håll att fjortisar
springer runt och kallar folk för hora, fastän de inte ens vet vilka
dom pratar med. Det är bara så himla elakt!

3. Studiebidraget, pengar är ju det viktigaste? När man kanske
behöver nya kläder, pengar till nöjen eller bara ha
dom för att känna sig trygg med sin ekonomi. 1050 kr i månaden?
Har aldrig lyckats spara ett öre tills nästa bidrag kommer.
Hur fan tänker dom?

Var nog allt, får se om jag kommer tillbaka med fler hiss&diss-listor! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0