god natt!

hejhej,
har inte hunnit uppdatera något idag...
men iallfall , så var jag & mamma på marieberg
och shoppade loss! :D vi finkammade lindex (där allt
kostade under 30 kr),
sen shoppade vi lite på ginatricot
också. och jag är jättenöjd med mina inköp!
sätter in bilder på dem imorgon, så håll utkik! :)

nu ska jag och älsklingen gå & lägga oss.. han är ledig imorgon,
medans jag ska upp klockan sex och allt .. blä, men trots allt
så är det ju fredag & säkert fint väder också. + att studiebidraget
kommer imorgon
, bättre kan det inte bli! <3

sov så gott mina vänner, så ses vi imorgon! ;D

puss <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Åh vad kul! Säj till när du har lagt ut kläderna då kollar jag och kommenterar :)



Min dag var sådär.

2008-05-30 @ 06:41:13
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0