fredag

äntligen fredag! visst är det skönt med helg nu? ;)
har fixat o trixat med en header och ska fortsätta med den
sen när jag har lust, så får ni kanske se om den är snygg! (a)

jag har köpt chips, kexchoklad & pepsi. ska bli gött
o softa lite på mitt rum, kolla på tv och så. är verkligen helt
slutkörd och det enda jag vill göra är o ta det lugnt,
kanske med levande ljus ?

min sötnöt har jobbat lite hos en bilskrot i östansjö, så
han kommer väl hit snart eller nåt. idag har jag inte haft speciella
kläder. bara jeans och tröja. så inget intressant o visa dem?

Kan däremot ta en bild på mina stövletter! Hittade dem
i en garderob och blev störtförtjust i hur sköna dem var.
Mina fötter har då inte växt något! (a)

Vad ska ni göra ikväll? :)

Pusss

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0