en lång väntan

nu har jag väntat jättelänge på honom. grr.
lyssnar på en massa olika låtar som Ragnar,
Rosa helikopter, I will always love you m.m...

Denna kväll blev inte som jag trodde. Tvn är på fastän
ingen kollar på tv, maten står serverad på diskbänken i
köket, Whitney houston hörs i hörluren och jag börjar bli trött.
Kvällen känns misslyckad.. (n) Men hoppas ni har det bra? :)

Förutom att jag sitter och pratar med pappsen på msn.
Är hur glad som helst att han ska flytta tillbaka till Örebro, I cant believe it!

Pappa - Vet du vad en skönhet som fungerar i samhället kallas ?
Jag - Nä vadå ?
Pappa - Missanpassad, ja du vet Miss Anpassad, hehe.

Han är så söt med sina knäppa skämt! Nu ska jag ta en paus
från datasittandet, så vi hörs väl senare eller imorgon!

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0