dålig uppdatering!

nuförtiden börjar det verkligen uppdateras dåligt här.
sorry, mina  damer & herrar! ^^

men iallafall, idag kom jag hem till mammsen med
en blombukett & en rejäl kram! =)
käkade även hemmagjord
jordgubbstårta och lyssnade på när min bror spelade gitarr
ute på balkongen. Sen var det inte mycket mer så jag, andré
& hans vänner
stack tillbaka till hjälmarehus och hade myskväll
med en massa chips, popcorn & godis! kollade på sanningens
ögonblick och herregud, erkänn att det var den bästa avsnittet ever ?
satt & tryckte sönder andrés hand efter varje gång som hon svarat ^^

så ja.. har faktiskt saknat efter att få blogga lite, så äntligen sitter man här!
Funderar på o skaffa en laptop med trådlöst internet (eller vad det nu heter?)
så man kan blogga vart man än är (a)

pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0