guten nicht ^^

eller hur det nu stavas.. ",

kvällen var inte som jag hade tänkt mig, men det dög.
jag, andré, melaine & richard var ute & körde med en massa
andra vänner samtidigt som andré söp. (han tar ju studenten
nu på torsdag så..)
och ja..

är besviken för att jag slösat bort 600 kronor på mat & onyttigheter
på en helg.. EN HELG! Gaaahh! fan va stryk jag kommer få av morsan
min. eller nä, haha.. men det är ju inte kul o höra det.. direkt..

jag är trött nu, väldigt trött, och jag väntar tills andré kommer hit så
vi kan gå och lägga oss samtidigt. tycker jag har blivit helt cp nuförtiden.
undrar om det är pga p-staven?
just nu mår jag skit och vettefan
om jag kommer överleva sommaren (eller efter det, ens)..

tiden går så jävla fort och snart kommer andré och jag vara utan varandra
i evigheter
.. först ca 5-6 veckor utan varandra, sen är vi väl med varandra i en
vecka eller nåt, sen ses vi inte på ett bra jävla tag till, och så vidare.
det suger att ha distansförhållande, trodde fan ta mig aldrig att jag skulle få
uppleva denna smärta, att ens veta hur vårt förhållande kommer bli framåt i tiden.

men ialf... nu ska jag inte gnälla.. får fan ta o skärpa mig. :(
godnatt, mina vänner. <3

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Låter skönt. Har långt till havet o poolen e inte klar än. usch så trist.



Natti.

2008-06-01 @ 02:19:14
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter bra det tycker jag!! Min kväll var bra, stt ute & snackade på balkongen.

2008-06-01 @ 10:11:12
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Felicia

det låter bra ;) tack. din blogg är fin den mä !

jag kommer kommentera dina inlägg.(ska försöka) du kan få kommentera min om du oxå vill ! ? :)

ha en solig dag!

2008-06-01 @ 10:57:22
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Sanna

Godmorgon! :)

2008-06-01 @ 11:38:36
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0