Vill man vara fin..

...så får man lida pin! Men det är ändå inte rättvist.. idag
när jag var ute vid alnängsbadet med pojkvännen och hans vänner
fick jag skitont i fötterna tack vare mina skor som "ströp" mina
tår. Kunde knappt gå så fick be mamma hämta mig, och lyckligtvis
gjorde hon det också!

André hade faktiskt tänkt ta ett dopp men det var fortfarande för kallt i
vattnet. Så satt på land & matade ankorna med chips. De var ganska
välkryddade.. kanske har man satt fart på deras smaklökar? :p

Jaja, whatever. Snackade dessutom med en tjej på msn som jag träffade
i Ungern. Hon kunde knappt engelska så kunde inte prata så mycket
med henne. Men fick se henne i cam iaf. Borde inte ha gjort det, för nu
saaaaaaaaaaknar jag verkligen henne! och alla de andra, förstås.

Får inte glömma att nämna min storebror Alex, som fyller 22 idag!
Hoppas du har haft en bra födelsedag & allt ! :) Älskar dig, brorsan! <3

Ni kanske har märkt att bloggen ser förjävlig ut (?), men den är bara
under ombyggnad! Testar olika funktioner man kan ha på sidan och hittar
på något nytt, så det kommer alltid rulla på här. (iallafall när jag har tid
att sitta här så mycket som jag inte borde göra egentligen :$)

Nä, nu ska jag fixa till bloggen lite, så vi ses imorgon!

/emy

Kommentarer
Postat av: Shoot

Dagens i-landsproblem.

2008-05-13 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0