tröööttt.

hej, :) haft en bra skoldag? det har jag. var bara lite pirrigt när jag hade
nationellaprov i engelska. Men.. var lite för svårt.
snart ska man ner och köpa något att äta för 45 kronor. *suck*
förslag på vad jag ska handla för något?

är såååååååå trött! höll på o somna på layout. tror jag ska vila lite
sen. dessutom måste jag fixa till mina naglar. har haft i en ljus färg
i, och det ser förjävligt ut nu så måste börja om från början.

annars har allt rullat på. denna dag var helt ok, bara det att det är
jättekallt ute nu! brrrr.... blir nästan tvungen att ha på mig en vinterjacka
för att inte frysa.

nä, nu ska jag inte sitta här mer. Slänger in en dagens-outfit lite senare
så bara o hålla utkik! :)

/emy

Tips till dig som älskar godis, klicka på länken här nedan på gratisgodis.se
och börja samla på GRATIS godis, som du får gratis hem i brevlådan. *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0