totally freak

åhh!! hade skrivit en massa här när webbsidan helt plötsligt bara
försvann. så nu får jag sammanfatta lite iallafall.

idag gick dagen rätt så bra, snackade lite för mycket med elin
på engelskalektionen, istället för att förbereda till nationellaprovet.
men haha. hon har alltid något att berätta, som frestar mig
att snacka med henne! (a)

Har dessutom huvudvärk & växtvärk i benet.. gööör sååå ooont..
kan det bli värre ? temperaturen därute har iallafall gått ner.
Det är nog det värsta!

Nu ska jag sluta gnälla och sätta in dagens outfit!
Detta hade jag på mig idag; ett par jeansbyxor
från Ullared, tshirt från Ginatricot (?),
ett guldhalsband från H&M och även
örhängen från I am!

  


Sådärja.. nu har man fått det gjort. Ikväll ska jag mysa med sötnosen och hålla
mig inne från kylan.. brrr.. så pusshej så länge!

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0