party & grilldags!

Över 20 grader varmt och blå himmel, vad gör man inte då? ;)
Idag var jag , andré, krull, airbag & hans kompis på alnängsbadet i
hopp om att jag skulle få se de andra som skulle dit, men icke.
såg inte vännerna så la mig ner & solade ändå. =)

var där i ca en halvtimme bara för att killarna ville iväg till svampen
och köpa glass. (och komma bort från den olidiga värmen) så jahapp..
eftersom de kör så.. stack vi dit och köpte glass. därefter körde vi
till lager 157 , kollade lite och så.. ja.. hittade skitsnygga kläder för
en ynka femtiolapp eller nåt! måste dit igen någon gång när jag HAR
pengar.

Senare släppte de av mig här hemma för att jag skulle duscha och
fixa iordning mig innan partyn (a) Hade hela tiden undrat varför mitt hår
alltid skulle vara så fettigt efter att ha fönat mitt nyduschade hår,
men morsan min förklarade att man INTE ska massera in balsam i
hårbottnen.
Vilket jag brukade göra. Så fick ett bättre resultat idag när jag
balsamerade själva håret.

Snart blir det nog dags att fixa till mig ytterligare, sen blir det avfärd till
hjälmarehus. så vi hörs senare idag eller imorgon!

/emy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0