min dag

idag kom jag försent till engelskalektionen, bara för att mitt hår
var bråkig idag. *suck*

efter skolan var jag med elin, karina & hennes bebbe på mcd och käkade
lite. och ja, sen stack man hem. när jag kom hem så åt jag fyra mackor
och en portion kinamat. Hallå? Vad håller jag på med liksom? Blir aldrig
mätt (!) och suget håller hela tiden. Kan möjligen ha ätstörningar ? Alltså
seriöst, det är inte normalt! Skulle kunna äta vadsomhelst nu och min mage
bara sväller upp. Orka? NEJ! Måste sluta äta så mycket som jag gör och
börja tänka så här istället; frukost, lunch, mellanmål(ibland?), middag/kvällsmat.
Annars kommer jag bli ur form och .. ja.. ofräsch.

Whatever. Detta hade jag på mig idag; stickad tröja från Only, linne & byxor från Bikbok.



Det var det ja.. Tycker ni borde kommentera lite här, för annars orkar
jag inte blogga mer -.- känns verkligen meningslöst, även fast det är
kul att pyssla med bloggen.. men.. ja. så ni vet. KOMMENTERA!!! :P

/emy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0