jag hatar..

.. balsam! har precis duschat, och hade såklart balsam i håret också.
Resultatet blev förjävlig. Håret känns som att jag inte
duschat på 2 veckor. >____< hade ju i pyttelite! någon som
drabbats av samma sak? oO

ska sluta använda balsam, så kommer plåga mitt hårbotten när jag
borstar håret. ajajaj! finns inte så mycket man kan göra med mitt hår nu när
jag hatar mitt hår. x) först sprejade jag håret, sen kammade jag ut det igen,
sen satte jag upp det, sen hade jag det utsläppt.. gah, men oavsett hur
jobbigare mitt hår antagligen kan bli, så kommer jag aldrig i hela mitt liv
klippa bort det. :O
jag är inte så vågad, tyvärr ^^

nu ska jag se vad man kan hitta på med mitt hår. =)

/emy

Kommentarer
Postat av: Anonym

schampoonera håret 2 gånger .. andra gången behöver du bara en liten klick för att det löddrar jätte mycket. sen ha inte så mkt balsam bara så att du får i i hela håret låt det sitta en liten stund inte för länge o var noga med att få ut allting . o använd silkesdroppar från frisören efteråt då blir håret jätte bra .

2008-05-22 @ 21:32:58
Postat av: svar;

tack för tipset! :) ska testa det någon gång =)

2008-05-22 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0