den 24 maj

idag är det den 24 maj, och det innebär att jag & min sötnos
varit tillsammans i 2 år & en månad! :) fast det är inte något stort,
jag vet, men det är bara det att månaderna går & går och
det känns som att tiden gått så satans fort med honom!

Men även fast jag älskar min pojkvän över allt & annat, så vill
jag inte förlova mig.
Känns fortfarande för tidigt. Och att förlova sig
innebär ju liksom att man hör ihop, att jag har hans namn graverat
i min ring & tvärtom.
Jag älskar honom även om vi hade.. hm *tänker*

nä.. nu tänker jag lite för mycket, haha! förstod ni något ?
dags o äta kladdkaka o andra goda saker, så vi hörs sen (a)

puss <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh, vad kul! Grattis! Jag och killen firar 1 år om 2 veckor. Inte heller nåt stort, men lite stolt blir man ju! :)

2008-05-24 @ 17:53:24
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0